Hoe kan ik mijn bestelling bij Dell annuleren?

Ik heb online een pc besteld, nog niet betaald. Het is niet de goede bestelling. Ik heb al 3 mailtjes gestuurd, ik krijg geen reactie. De bestelling staat nog als 'te verwerken'.

13 jaar geleden
in: Internet
1.4K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bijkomende vraag die hier mee verband houd :
Kan ze hier beroep maken van de wet koop op afstand ?

Het beste antwoord

bel 020 674 4873
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Annswers
13 jaar geleden
Het snelst.

Andere antwoorden (2)

ik zou telefonisch contact met ze zoeken, dan heb je direct iemand aan de telefoon die je verder kan helpen zonder dat je moet wachten op een e-mail.

het telefoonnummer is: 020 674 4873
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het lijkt me het verstandigst er achteraan te bellen, en te melden dat je al meermalen gemaild hebt maar nog niets gehoord hebt.
Het kan zijn dat de afdeling die bestelling verwerkt een heel andere is dan de afdeling waar je mail terechtkomt namelijk.
Telefonisch zullen ze je ook verder kunnen helpen met je bestelling/annulering enz.