Als je je NAT type wil veranderen naar OPEN moet je in je router gaan (niet letterlijk)
maar als het niet mag van je vader dan zal ik het niet doen...

ImaBite
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
sekkel
12 jaar geleden
me vader weet ook niet hoe je het moet veranderen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar in de vraag staat dat je het niet MAG veranderen.. Maar als je in je router gaat (door je IP intevoeren op de URL balk in je webbrowser kom je bij je router terecht (moet je wel je wachtwoorden voor hebben welke je gekregen hebt bij de aanshaf van je router. Daarna staat ergens NAT (ergens omdat ik neit wet welke router je hebt) En daar kan je dan dingen veranderen. Succes! ImaBite