Welke toetsencombinatie moet ik gebruiken om het draadloos netwerk verkeer van mij HP Compaq CQ70 te herstellen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
4.5K

Het beste antwoord

Ik heb een andere HP Compaq dan jij, maar in mijn geval zit er een knopje links van mijn aan-uit knop. Het ziet er een beetje uit als een mens-erger-je niet poppetje met aan twee kanten "straling".
Als het lichtje van dat knopje uit is, dan heb je geen verbinding. Als je het knopje indrukt en het lichtje gaat weer branden, dan is je verbinding hersteld.

(zelf ooit per ongeluk uitgevonden na een uurtje paniekerig zoeken)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Wat wil je? IP-adres vernieuwen?
Doe dan dit:
- Druk de Windows-toets en de 'R' tegelijk in.
- type 'cmd' en druk Enter
- type 'ipconfig /release' en druk Enter
- type 'ipconfig /renew' en druk Enter
Je verbindingen zijn dan hersteld.

Als je je Wireless Button zoekt, zie de bron op pagina 13: hij zou boven je toetsenbord moeten zitten. Het knopje licht oranje/rood op als de adapter is uitgeschakeld en blauw/groen als de adapter is ingeschakeld. Uit- en inschakelen lost vaak al veel problemen op.

Laat maar weten of je er wat aan hebt! Of probeer nog wat uitgebreider te zijn over je probleem...

Succes ermee!