Mijn dochter haar account is ingenomen door haar stiefvader en dat wil ze niet. Wat moet ze nu doen?

Toegevoegd na 16 seconden:
Het betreft een MSN account

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ingenomen als in 'hij zit er nu op en doet alsof hij haar is' of als in 'zij mag er niet meer op'?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oei, in het eerste geval : Heel eng...

Het beste antwoord

Ik kan uit jou profiel niet opmaken of je de vader of de moeder bent, als je de moeder bent (en de stiefvader dus jou partner) denk ik dat het voor jou tijd is om in te grijpen.
Als je de vader bent kan je je dochter adviseren haar wachtwoord te veranderen (Als stiefvader dat nog niet gedaan heeft) ze kan ook een nieuwe account aanvragen en haar contacten vragen de oude account te blokkeren en de nieuwe toe te voegen. Nu ben ik niet op de hoogte van de situatie, maar vanaf hier lijkt het mij nogal een grove inbreuk op iemands privacy...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Ander wachtwoord nemen.
(indien dat nog mogelijk is)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die stiefvader een schop onder zijn hol geven, en hem duidelijk maken dat ieder zijn eigen prive zaken heeft en daar dus ook respect voor moet hebben!

Als ik het goed begrijp, heeft de stiefvader het wachtwoord reeds verandert waardoor uw dochter niet meer op haar account kan!

Probeer dat wachtwoord te kraken, ik heb wel eens gehoord dat dat moet lukken! Tenminste van de jeugd die beter zijn met computers dan ik! Anders zou ik stiefpapa toch echt ff opweg helpen om iemands prive te retourneren.

Prive=prive en ook stiefvaders hebben daar vanaf te blijven!!!! Ik beschouw een persoonlijk E-mail adres of msn als prive!

Stiiefvader zal toch een enorm goede reden moeten kunnen overleggen waarom hij inbreuk maakt op de privacy van uw dochter! Ik krijg er een beetje een nare smaak van! Hopelijk is de stiefvader niet zo'n viespeuk, maar bedoelt hij het goed ter bescherming!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Aangifte, hij schendt haar privacy.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In eerste instantie zou ik je dochter direct aanraden om al haar goede vrienden direct te waarschuwen dat zij niet de persoon is die berichtjes stuurt en beantwoordt, maar dat dat haar stiefvader is. Lijkt me voor een tienermeisje ook niet echt prettig als ze denkt vertrouwelijk met een vriendinnetje te babbelen en er zit stiekem een (enge) man achter.

Ik neem aan dat praten met hem geen zin heeft, anders had je je vraag nooit hier gesteld.

In feite is dit een vorm van identiteits-fraude en dat is volgens mij strafbaar. Je zou hem kunnen waarschuwen dat je de politie gaat inschakelen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ten eerste is het inbreuk op de privacy, maar de vraag blijft dan nog altijd waarom die dat doet meestal gebeurd dat toch niet zonder reden lijkt me maar er is altijd nog de geheime vraag die je moest invullen toen de msn account werd gemaakt, ga gewoon naar www.hotmail.nl en klik dan op wachtwoord kwijt en dan kan je kiezen voor je geime vraag het lijkt mij dat alleen zij dat weet dat antwoord en dat kan ze dan veranderen en zo en zo haar wachtwoord veranderen. in ieder geval veel succes! gr
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
is de stiefvaderuw huidige partner?
u had hem moeten zeggen hoe ver hij met uw kind mag gaan
misschien wordt dat kind ook onderhouden door zijn geld
misschien hebt u hem teveel vrijheid gegeven
hij moet zich schamen.