Ik wil een video gemaakt met mediaplayer met de mail versturen maar het is te groot (40MB). Wat te doen?

Eigenlijk wil ik het niet op internet zetten, want het mag maar benaderbaar zijn voor een bepaald aantal mensen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
4.6K

Antwoorden (8)

kan je het bestand niet inpakken (zippen) ?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op youtube. Daar kan je het verborgen maken en alleen een link beschikbaar stellen.

Deze link kun je dan naar die paar mensen sturen.

Toegevoegd na 23 minuten:
Voor het uploaden geef je deze instellingen op. Probeer het uit met een klein bestand. Via de link die ik gaf.

Nadat de video is geüpload kun je de instellingen ook nog veranderen. De instellingen zien er dan zo uit: http://prntscr.com/orfa
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoe kun je het bestand verborgen maken?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor het uploaden geef je deze instellingen op. Probeer het uit met een klein bestand. Via de link die ik gaf. Nadat de video is geüpload kun je de instellingen ook nog veranderen. De instellingen zien er dan zo uit: http://prntscr.com/orfa
Met Windows live messenger of msn messenger kun je ook grote bestanden versturen.
Kies dan Bestand>versturen en blader naar je filmpje.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ga naar http://drop.io
geef de link een naam, upload bestand, geef complete link door via mail.. zij kunnen het dan van daar downloaden... je kunt daar tot 100 mb uploaden.
je kunt het voor het uploaden beveiligen met een wachtwoord en nog eens een administratorwachtwoord instellen zo je wilt... dan is het alleen voor jullie bereikbaar... en je kunt de link weghalen na afloop
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er zijn online diensten voor het verzenden van grote bestanden. Yousendit.com is denk ik wel de bekendste. Nadeel van YouSendIt is dat je, ook voor een gratis account moet registreren. Dat hoeft bij wetransfer.com niet. Ga naar de site, geef de ontvangers op en selecteer je film-bestand. Het bestand wordt ge-upload en de geadresseerden ontvangen een downloadlink in de mail. Makkelijker kan niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
of bijvoorbeeld www.transferbigfiles.com

nog een tipje, je kunt de extentie van het videobestand wijzigen in een ander type, bijvoorbeeld .pdf zodat niet meteen opvalt wat voor bestand het is, dat is weer een extra handicap voor als iemand het zou onderscheppen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je kunt het op een cd branden en opsturen per post. Je kunt het ook op een sd kaartje zetten of een usb stick en die dan opsturen. Dat is stukken veiliger dan via internet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
probeer
sendbigfiles.com
of
sendit.com