Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kun je als buitenlander in NL met een Surfstik zonder Simlock online gaan? Waar koop je zo´n Simcard?

Een collega van mij uit Duitsland wil tijdens haar vakantie in NL af en toe online gaan. Ze heeft een surfstik zonder simlock en vraagt zich af welke NL aanbieder ze moet kiezen en waar ze zo´n simcard kan kopen...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
674

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Je zou eens op de site van Hi of Vodafone kunnen kijken voor een prepaid-kaart. Voor abonnementen kan je het beste Vodafone hebben volgens mij maar als diegene er maar tijdelijk is kan je beter een prepaid-kaartje kopen. Maar bedenk wel dat de kaart misschien niet compatible is met de surfstick van je collega. Loop maar gewoon binnen bij een telecomwinkel van Hi, Vodafone of een andere provider. Die kunnen je een persoonlijk advies geven.
(vraag dan dus naar een SIM-kaart voor prepaid internet zonder USB-modem/surfstick)

Het beste kan ze een locatie met WiFi opzoeken, is nog gratis ook. Of je eet een keer bij de McDonald's, daar heb je ook gratis draadloos internet. Maar bij een redelijke camping of een redelijk hotel heb je meestal ook gratis toegang tot internet...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hallo Gert, heel erg bedankt voor je antwoord, ik heb het meteen vertaald en aan mijn collega in Duitsland doorgegeven. Ben benieuwd. DANKE!!

Fijn weekeind,
Hartelijke groet,

Dagmar
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hè? Ben je je wachtwoord vergeten? Je kan de vraag gewoon sluiten hoor, als je het gewenste antwoord hebt gekregen... Nou ja, fijn dat ik je heb kunnen helpen!

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding