Waarom kan je sommige YouTube filmpjes niet meer op je iPhone kijken?

Als je een filmpje kijkt en je wil hem vaker zien of is erg populair kan je hem niet meer mobiel bekijken.
Er staat dan. Deze video is helaas niet meer mobiel beschikbaar.
Op je pc kan je hem wel zien.
Hoe kan dat. ?

Toegevoegd na 17 uur:
De filmpjes kon ik eerst wel bekijken. Sommige van mijn eigen filmpjes kan ik ook niet meer zien. Ik heb ze er zelf met iPhone opgezet.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
1.1K

Antwoorden (4)

Dat kan komen omdat de filmpjes verwijderd zijn en/of teveel informatie is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien omdat ze meer mb nodig hebben dan je op je iPhone kunt gebruiken.
De filmpjes zijn te groot voor je telefoon.

Zoiets was het.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De iPhone kan geen flashfilmpjes (.flv) zien. Youtube biedt slechts een beperkte hoeveelheid filmpjes aan in Quicktime video, het bestandsformaat dat wel door de iPhone bekeken kan worden omdat het aantal gebruikers die geen Flashfilmpjes kunnen zien nou eenmaal erg klein is (±2% van alle webgebruikers). Het is dus domweg te kostbaar voor youtube om speciaal voor de iphone alle films ook in Quicktime aan te bieden.

Het is niet voor niets dat zoveel iPhone en iPadbezitters er van balen dat Flash niet wordt ondersteunt (in tegenstelling tot Android smartphones)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb laatst een filmpje op youtube gezet, en toen kon ik met behulp van een vinkje zeggen: deze video beschikbaar maken voor iPhone.

Sommige filmpjes zijn ook alleen in HD, dit wordt niet ondersteund op de iPhone.
Kimath