Ik heb iemand een boos privé bericht gestuurd via Facebook en hem daarna geblokkeerd. Kan hij mijn privébericht dan nog lezen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
5.3K

Het beste antwoord

ja.maar waarom blokkeer je m dan?bang voor de gevolgen?ik zou m dan ook de kans geven om antwoord terug te sturen en dan pas blokkeren anders weet je nooit hoe hij/zij erop reageert.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hij zou alleen dan mijn naam mogen zien (en niet mijn foto) en hij mag zeker niet mijn profiel zien. Hoe stel je dat in in Facebook? Ik zal hem straks eerst de-blokkeren, maar hoe stel ik dat in met bovenstaande ?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb geen idee.vraag t de helpdesk
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ergens bij settings kon je het doen. als ik mijn laptop had kon ik best uitleggen hoe het moet maar ik zit helaas op mijn stomme mobiel ><

Andere antwoorden (4)

Ja als je voor dat je iemand blokkeert een berichtje stuurt dan kan diegene dat berichtje nog altijd lezen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
natuurlijk niet
wie geblokkeerd is ziet hooguit de profielfoto
maar...als die zich met een andere account aanmeldt wet ik niet als hij /zij toch kan kijken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ligt eraan hoe jij je privacy instellingen hebt ingesteld. Als je alles op "alleen vrienden" instelt, kan hij/zij alleen nog je foto zien. Er is trouwens een verschil tussen een contactpersoon uit je lijst verwijderen en hem echt blokkeren, maar dat wist je waarschijnlijk wel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja hoor, dat bericht krijgt die in zijn mail.