hoe schakel ik wifi in op mijn pc ? ik heb windows 10 en een computer van acer predator g3

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Internet
LeonardN
6 jaar geleden
Alle laptops hebben vandaag de dag Wi-Fi. Een klein deel van de desktops heeft Wi-Fi.
Ongeveer 1/8ste deel van nieuwe desktopmoederborden heeft maar een Wi-Fi-module.

Antwoorden (1)

Dat kan niet zomaar, aangezien een Wi-Fi-module geen onderdeel is van het moederbord. Je kan wel een Wi-Fi-USB-dongle kopen voor een tientje of twee zo alsnog gebruik maken van Wi-Fi.

http://www.mediamarkt.nl/nl/category/_netwerkadapters-482736.html