Kan ik zonderbankkaart geld op mijn paypal account storten?

Ik heb iets nodig maar dit kan ik alleen betalen met paypal maar ik heb geen bankkaart is er een andere optie om wat geld op je paypal account te storten?

Weet jij het antwoord?

/2500

Je bedoelt dat je geen bankrekeningnummer hebt? Want een bankkaart heb je sowieso niet nodig met paypal betalingen. Een paypal rekening hoeft niet gekoppeld te staan aan een bankrekening. Het geld dat je op je paypal account stort, moet alleen wel ergens vandaan komen. Dus als je zelf geen bankrekeningnummer hebt, zou iemand anders dat voor je moeten doen. Dus dat diegene geld overmaakt van zijn of haar rekening naar jouw paypal.

Er staat links onderin 'overslaan'. Als het goed is kom je dan gewoon bij je rekening.

Je kunt alleen via een bankrekening geld op een paylap account zetten. https://www.paypal.com/helpcenter/main.jsp?t=solutionTab&ft=homeTab&ps=&solutionId=162920&locale=nl_NL&_dyncharset=UTF-8&countrycode=NL&cmd=_help&m=BT (de enige keuzes die paypal bied is geld van uw of geld van een bankrekening overschrijven)

Je kunt alleen via een bankrekening geld op een paypal account zetten. Zie bron (de enige keuzes die paypal bied is geld van uw of geld van een bankrekening overschrijven).

Als je paypal account nieuw is: "Als u nog geen gecontroleerd PayPal-lid bent en u heeft geen creditcard, dan kunt u gecontroleerd lid worden door uw bankrekening te bevestigen. " Daarna kun je gewoon van je bankrekening overschrijven, denk ik Zelf heb ik er geen ervaring mee Dit vond ik op het paypal help center

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100