Wat moet je doen om van goeievraag.nl gebanned te worden?

Ik bedenk me net dat de enigen die me hier antwoord op kunnen geven, niet meer op goeievraag zitten. D'oh!

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Wat betekent gebanned?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Van de site af gegooid, weggejorist en opgepleurd.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
bonjouren
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
waarom zou je dat willen trouwens...hou gewoon op met een GVer te zijn dan.....

Het beste antwoord

Heel vaak bier, seks en borrelnootjes zeggen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Die antwoorden zijn bij mij wel verwijderd, maar ik ben er niet voor gebanned, neither gewaarschuwd.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik ben ook niet gebanned maar wel gewaarschuwd.

Andere antwoorden (6)

Vaak niet eens zijn met de moderators?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ja, dat beslist de Moderator natuurlijk over hoe erg de overtreding is.

Mogelijk kan zijn:

''plaats geen spam, pornografische, racistische of beledigende inhoud''

http://www.goeievraag.nl/voorwaarden

http://www.goeievraag.nl/help/richtlijnen
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
expliciete afbeeldingen posten of iets wat in strijd is met de voorwaarden/regels? obsessief spammen of iets dergelijks of discriminatie. Bedreigen van overige leden is trouwens ook een goeie, lijkt mij. Ik kan natuurlijk niet voor de moderators praten hier, maar dit lijkt me algemeen.

Eigenlijk alles tegenovergesteld doen dan hier: http://www.goeievraag.nl/voorwaarden vermeldt staat.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Iets tegen de regels doen, kan een ban opleveren.

Vraag me af wat XiniX verkeerd heeft gedaan?
Zie al een tijdje "Je voldoet niet aan de richtlijnen" in de "Top 5" staan, ipv zijn naam.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Oh, heb jij dat ook? Ik dacht de hele tijd dat die boodschap voor mij bedoeld was. Pfhew.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ze heeft haar naam volgensmij gewoon veranderd in die zin.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Was dat niet een vent dan?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dan is de verslaving misschien voorbij, want ik zie geen antwoorden of vragen meer van XiniX.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Misschien is Xinix een weekendje op vakantie?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Afkicken zeker ;-)
dat zouden dan zaken moeten zijn als kinderporno of racistische ongein denk ik, dat zou het snelst werken. Je kan ook netjes vragen of ze je account verwijderen, dat werkt ook wellicht.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
cross site scripting zonder een bounced link.!!!@
meeste websites waarderen dit niet:P