Wat voor websites kunnen voor inkomsten zorgen?

Ik vroeg me af wat voor websites op het moment populair zijn en eventueel geld op kunnen leveren. Dus veel verkeer op de website nodig.

Daarnaast vraag ik me af wat voor webwinkels goed verkopen.

Dit gericht op jongeren en jong volwassenen.

Toegevoegd na 3 minuten:
GEEN seks gerelateerde sites!!

Toegevoegd na 1 uur:
De website wordt een website die vooral over gamen gaat. Rom downloads, reviews en releases. Eventueel kunnen er nog accessoires voor de DS verkocht worden. Dat zie ik nog wel.

Verder is het een soort community site waar mensen op een forum kunnen kletsen, elkaars profielen bezoeken, video's posten etc.

Erg wijd maar leuk. Heb eerder zoiets gemaakt en het was best populair totdat ik er mee kapte. Maar nu wordt het groter.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

goede onderwerpen:

geld besparen
eboeken
verkoopsites
recycling & sustainability
Sites die mensen geld laten verdienen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Seks sites....

Toegevoegd na 7 minuten:
Een nieuwe online community zoals hyves of facebook maar dan anders, beter, simpelere, etc
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
online poker
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Onder jonge meiden zijn de beautysites en aanverwante sites erg populair. Voorbeelden zijn: www.beautygloss.nl, www.misslipgloss.nl en www.girlscene.nl

Daarnaast zijn communitysites voor jonge mensen ook populair. Denk bijvoorbeeld aan www.ze.nl of www.20something.nl
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
this niet veel maar als je tijd genoeg hebt en het leuk vind...
http://www.onlinecashen.nl/enquetes.php
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Eigenlijk kan van alles als je met een aantal zaken rekening houdt. Zo moet je zorgen dat je voldoende bezoekers krijgt op je site. Zonder bezoekers begin je niets.
Daarnaast is het belangrijk dat je gaat adverteren ofwel via affiliates ofwel via advertentie netwerken die aansluiten bij je bezoekers. De site over games en jongeren. Kan natuurlijk prima adverteren met online game sites. Je kan dan geld verdienen per klik, of sign-up of per betaald lidmaatschap. Daarnaast, wat jongeren nogmeer bezig houdt, zoals mobieltjes. Kan zeer lukratief zijn weet ik uit ervaring.
Heel veel succes, wat is de site?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Alle websites waar reclame op staat. Daar wordt enorm veel voor betaald.