Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik in Hotmail de HTML inschakelen?

Ik wil graag in hotmail afbeeldingen in kunnen voegen, dat kan ik nu niet. Nu las ik op GV dat dan de HTML ingeschakeld dient te zijn. Wat is het, en hoe doe ik dat?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
682

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

In Hotmail een foto plaatsen is vrij eenvoudig. Op de tweede regel in het scherm zie je het item "toevoegen". Klik daar op en je kan kiezen uit twee mogelijkheden: een bestand of een foto. Die kan je dan ophalen in het zelfde menu uit bijvoorbeeld de map "mijn fotos" of waar je die dan ook bewaart. Staan ze bijvoorbeeld op een andere geheugenbron (zoals een CD, externe HD of SDHC card) dan klik je een trapje hoger (tot "mijn computer"). Of je gaat via Verkenner direkt naar de doelmap en klikt dan verder tot het item van je keuze. De bijlage zie je dan jet een soort paperclipteken onder je bericht verschijnen. Klikt de ontvanger daar dan op dan komt die bijlage in beeld.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En als je nu uit die twee opties op "Bestand"klikt. Daarna ga je naar de doelmap en klikt het gewenste item aan. Dit wordt dan verplaatst naar Hotmail. In een kadertje net boven het tekstvak zie je daar een melding van en staat in het blauw "annuleren". Als het goed is zie je dan linksonder op het scherm de melding "bezig met laden" in een wat gelig kadertje geschreven dat er gewoonlijk niet staat. Is het een groot bestand dan kan het wel even duren.
Wil je het daarna nog bewerken dan klik je op de optie RTF
(tweede regel, die begint met de optie Verzenden) en kies dan voor HTML.
Lukt het dan nog niet dan heb je mogelijk een item met een bestandsindeling dat door Window Live Hotmail niet (h)erkend wordt. Sorry voor de wat late re-reaktie. Was even ergens anders mee bezig.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding