Wil Fiber power internet aanschaffen (upc)...Kan mijn oude modum dat wel aan?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (3)

dat ligt eraan...

maar als je bij upc Fiber Power aanschaft krijg je meestal een nieuwe modem
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee hoor...krijg alleen een draadloze router.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vreemd daar moesten wij juist iets van 100 euro voor betalen... toch nog ff bij upc informeren dan maar?
Dat hangt van je modem af. Dit zegt UPC:

"UPC adviseert twee routers die u bij UPC supervoordelig kunt bestellen. Met de Netgear WNR2000 heeft u een N-router die tot maximaal 60Mb draadloos Internet doorvoert. Deze kost slechts € 60,-. Hierbij krijgt u de USB adapter WN111 twv € 29,50 gratis. De Sitecom WL351 gaat nog een stapje verder en kan draadloos tot maximaal 90Mb doorvoeren. Deze krachtpatser kost slechts € 110,-. Hierbij zit de USB adapter WL302 XR twv € 34,50 gratis. Deze router is met name geschikt voor de hogere Fiber Power abonnementen. Bedraad zijn de doorvoersnelheden respectivelijk maximaal 100 en 120Mb. Vergelijk de prijzen inclusief USB adapter maar eens met andere aanbieders. Erg grote kans dat u daar veel meer betaalt. Voor meer informatie over routers en supervoordelig bestellen ga naar Meer informatie [http://www.upc.nl/internet/internet_diensten/draadloos_internet/]."

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik weet niet welk modem je hebt maar als je zegt "oude modem" dan lijkt me dat je er goed aan doet een nieuwe aan te schaffen om de snelheid optimaal te gebruiken. Of je hem van UPC krijgt weet ik niet, uit het citaat blijkt dat niet in ieder geval...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gertdejong heeft het in het citaat over een router. Bertie wil weten of haar modem geschikt is voor Fiber Power internet.

Het hangt ervan af welk modem je nu hebt. Voor de abonnementen t/m 30 Mbit kun je prima je oude modem houden. Vanaf 60 Mbit sturen wij een nieuw modem toe. Dit gaat geheel automatisch.

Mocht je gebruik maken van een router dan is het uiteraard wel belangrijk dat deze de snelheden aankan. Een router wordt gebruikt om je aansluiting te verdelen naar meedere computers.
Bronnen: