Wat gebeurt er met je profiel van hyves, msn ed. als je plotseling komt te overlijden?

Kunnen nabestaanden dit ergens melden, zodat je profiel verwijderd wordt? Ik kan me voorstellen dat het nogal pijnlijk is om een overleden vriend nog steeds op hyves tegen te komen......

Toegevoegd na 12 minuten:
Meestal hebben familieleden geen wachtwoord, dus die kunnen je profiel niet zomaar aanpassen.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Ceejee (695) Als je dood bent, blijf je net zolang op hyves staan tot een van jouw familieleden je eraf haalt. Of er op een gegeven moment iemand is die hyves mailt dat je er niet bent, maar dan moet daar wel bewijs voor worden opgestuurd.

Meestal heb je op je persoonlijke pc wel het wachtwoord bewaard. dus iedereen die bij de pc kan kan je hyves eraf halen

De nabestaanden zullen daar voor moeten zorgen, jij kan dat dan helaas niet meer doen. Wel een goede vraag.

Ik las daar een tijd terug iets over in het AD, Hyves wil een officieel bewijs zien maar meer ook niet, dan word het profiel zonder vragen verwijderd

Daarom altijd een wachtwoord achterlaten.Ik heb niks te verbergen dus mijn man weet mijn wachtwoord.Anders zou je contact op moeten nemen met De hyves administratie en die zullen het dan wel verwijderen.

Dan moet 1 van je familie leden of vrienden de profiel verwijderen. Daarom is het altijd makkelijk als je ergens een wachtwoord hebt die iemand die je vertrouwd weet. Ander blijft je profiel op hyves gewoon bestaan msn wordt volgens mij na zoveel tijd niet gebruikt verwijderd zeker weten doe ik het laatste niet.

Ik heb m'n hyves w8woord aan m'n hartsvriendin gegeven. Zij kan er altijd bij. Al is het niet zo dat ik op sterven lig. Ik ben nog maar 13 ..

ik ken één,de persoon is al 2 jaar niet meer maar profiel blijft staan ik zal ze even in kennis stellen.

ik weet niet hoe het bij hyves en zo is, maar bij Partyflock.nl komt je profiel te staan bij ' ter nagedachtenis' staan ( vind ik persoonlijk wel mooi gebaar ) overleden, maar niet vergeten. Maar natuurlijk moeten vrienden e.d. partyflock daar van op de hoogte stellen.

Bronnen:
http://partyflock.nl/user/deceased/ordered/

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100