Waarom kan ik niet een legale gekochte modern warfare 2 multiplayer spelen? (heeft te maken met nat type)

Als ik bij modern warfare 2 naar find a match ga dan staat daar connection to iwnet, maar daar zijn in alle catogorien 0 players (vreemd....) er stond al iets van het nat type (open dacht ik) en ik moest dan naar www.infinityward.com/nat en daar word ik weer doorgelinkt en ik snap niet wat ik moet doen. Heeft iemand ervaringen of weet iemand raad?

Toegevoegd na 34 minuten:
ik heb hem via steam (op internet) gekocht dus ik kan hem niet terug brengen naar de winkel

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

breng MW2 Terug naar de winkel of probeer het nog eens op die site.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee kan niet ik heb hem via steam (internetshop) gekocht