Als je een backup van je spellen wilt downloaden (want dat mag gewoon in Nederland, illegaal downloaden bestaat niet). Dan kan je dat voor wat betreft DS spellen het beste ion de nieuwsgroepen doen. Er bestaan op het internet vele handleidingen hoe dit moet. Het is afhankelijk van jouw internetprovider hoe dit moet en of het kan.

Indien je dit te lastig vindt kan ik je van harte aanbevelen om spel-backups voor je DS te bestellen via aanbieders op Marktplaats.nl -- voor 10 euro heb je gauw al 50 spellen. De aanbieders van spelkaartjes (waarmee je die backups kunt afspelen) bieden het vrijwel allemaal ook aan!

Er is een gespecialiseerde website die ook veel tips heeft over het downloaden van spellen, http://www.dsdownload.nl/

Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In tegenstelling tot bovenstaande beantwoorder is het NIET toegestaan om software te downloaden in Nederland.

Maar als je ergens illegaal spellen wilt downloaden stel ik ook voor usenet.
Ligt eraan welke provider je hebt, maar je moet even zoeken naar nieuwsgroepen + provider , dan heb je de inloggegevens, verder gebruik je dan een programma zoals sabnzbd+ . Voila!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
http://www.torrentz.com/search?q=nintendo+ds

Alstu!