Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wie weet waarom ik geen toegang krijg bij HobbyLobby.com?

Dit is de foutmelding die ik ontvang: Access Denied
Error 16
www.hobbylobby.com
2025-08-04 12:32:19 UTC

4 maanden geleden
in: Internet
tinus1969
4 maanden geleden
Ik krijg ook de melding ‘ HobbyLobby.com cannot be accessed from this area’; dit wijst er op dat Hobby Lobby Europees internet blokkeert.
Frencie
4 maanden geleden
_I&(_%_&%$&_ dat is het dus! Bedankt voor je reactie!!
Ikhebgeenidee
4 maanden geleden
Probeer het eens met eens vpn verbinding. Sommige browsers bieden dat. Met een verbinding met Amerika kom ik wel op de site.
AnnBoo8146
4 maanden geleden
Het lijkt erop, dat Hobby Lobby niet internationaal levert. Dan is het begrijpelijk, dat de site niet te benaderen is van buiten de VS.
Vaughn
4 maanden geleden
@AnnBoo "Het lijkt erop, dat Hobby Lobby niet internationaal levert. Dan is het begrijpelijk, dat de site niet te benaderen is van buiten de VS."
Flauwekul reden, je kan prima een site openstellen voor de hele wereld maar toch niet willen verkopen aan een deel daar van. Daarnaast heb je zoiets als 'borderline' een firma gezeten in dat land die de bestelling voor je aanneemt en dan internationaal verzendt.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (1)

Er kunnen verschillende redenen zijn waarom je de foutmelding "Access Denied Error 16" krijgt bij HobbyLobby.com.

Meestal is dit een teken dat je IP-adres wordt geblokkeerd. Dit kan komen doordat de site denkt dat je een bot bent of omdat je netwerk beperkingen heeft.

Een andere mogelijkheid is dat er een probleem is met je internetverbinding of dat je browser cookies of instellingen heeft die de toegang blokkeren.

Probeer eens je browsercache te wissen, andere browsers gebruiken of via een ander netwerk in te loggen. Dit kan helpen om het probleem op te lossen.

Wie heeft ook dit probleem gehad? Hebben jullie oplossingen gevonden die goed werkten?
(Lees meer...)
4 maanden geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing