Hoe kan ik op mijn android toestel de Google startpagina en homepage hebben?

Ik wil daar de gewone Maar ik krijg steeds een andere. Zoals op de foto. Hoe verander ik dat? Bij instellingen heb ik al vanalles geprobeerd, maar zonder resultaat. Ik wil diegene die ik krijg als ik op die pijl links boven klik.
Jammer dat ik geen 2 foto's kan plaatsen

Picture for question
4 maanden geleden
in: Internet
BonBonvanJohn
4 maanden geleden
Dat is geen pijl linksboven maar een huisje. Hoe dan ook moet je bij instellingen->homepage homepage van chrome uitzetten en daaronder gewoon simpelweg www.google.nl invoeren en klaar.
TilGruijs
4 maanden geleden
bedankt voor het reageren. Maar ik krijg het niet voor elkaar. Ergens zit een instelling verkeerd denk ik.Maar ik geef niet op. Ik blijf zoeken. :-]

Geef als eerste antwoord