Als de OneDrive opslag vol is en je maakt weer ruimte, wanneer is dat dan beschikbaar?

Als de opslag in de OneDrive vol is, en je gaat het dan weer leeg maken hoelang duurt het voordat je weer ruimte heb.
Heb het gisteren opgeschoond, maar hij geeft nog steeds aan dat het vol is, wanneer kan ik het weer gebruiken?

9 maanden geleden
in: Internet
1.1K
Ozewiezewozewiezewallakristallix
9 maanden geleden
Heb je ook de prullenbak leeg gemaakt?
Utrecht
9 maanden geleden
De opslagruimte zou direct weer beschikbaar moeten zijn. Kijk inderdaad (online) of je prullenbak ook leeg is en/of er niet onbedoeld een loop van bestanden of folders in je Onedrive zit (ik had ooit mijn bureaublad in Onedrive staan. Daarin zat mijn prullenbak. Dus alles wat ik verwijderde ging naar de prullenbak, en dus terug naar mijn Onedrive...)
Dirkva55
9 maanden geleden
Bedankt voor de tips ik ga hier zeker even verder kijken of ik hier uit kan komen.

Antwoorden (1)

In principe zou dit redelijk snel moeten gebeuren. Echter zijn (vooral) de gratis opslagmogelijkheden geplaatst in een oudere server. Hierdoor zou het wat langer kunnen duren. Controleer eens of wat je hebt weg gegooid daadwerkelijk is verwijderd.
9 maanden geleden