Op deze site: "www.aangenaamchatten.nl" wordt mijn mailadres onterecht in een profiel laten zien. Hoe kan ik dit laten weghalen?

Er staat geen email op deze site.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Omdat er op de site zelf geen contact gegevens zijn vermeldt, kan je contact opnemen met het technische beheer adres van de site. Mochten zij geen gehoor geven, dan kan je schriftelijk en aangetekent een brief sturen naar het beheer, waarin je dringend verzoekt jouw gegevens van de site te laten halen door de eigenaar. De technische beheerder is via het domein te achterhalen. In dit geval:

https://www.sidn.nl/index.php?domain=aangenaamchatten.nl&eID=tx_sidnwhois_pi1®=1&det=0&lang=nl&lang=nl&check=true&adv=1®mode=0

Technische contactpersonen aalex@aalex.nl
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het beheer vriendelijk toch dringend verzoeken om het e-mailadres van de site te verwijderen.