Mijn laptop wil niet verbinden met de wifi, hoe komt dit?

Alle andere apparaten willen wel verbinden met de wifi, maar sinds vanochtend viel de verbinding van mijn pc weg. Ik heb mijn modem en router al herstart. Zou iemand weten wat nog een probleem kan zijn?

12 maanden geleden
in: Internet
1.1K
joro
12 maanden geleden
Toevallig heb ik dat ook en krijg de melding: De externe verbinding is niet gemaakt omdat de poging tot VPN-tunnes is mislukt. De VPN-server is mogelijk onbereikbaar. Als deze verbinding probeert een L2TP/IPsec-tunnel te gebruiken, zijn de beveiligingsparameters die opnieuw zijn ingesteld voor IPsec-onderhandeling mogelijk niet correct geconfigureerd. Als ik een internetkabel aansluit op het modem, kan ik wel internetten. Ik zal binnenkort eens uitzoeken, hoe ik dit op kan lossen. Misschien bel ik mijn provaider KPN wel even voor advies.
BonBonvanJohn
12 maanden geleden
en als je je wifi netwerk laat 'vergeten' door je besturingssysteem? Hierna moet je wel het wifi wachtwoord opnieuw invoeren.

Geef als eerste antwoord