Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mijn laptop wil niet verbinden met de wifi, hoe komt dit?

Alle andere apparaten willen wel verbinden met de wifi, maar sinds vanochtend viel de verbinding van mijn pc weg. Ik heb mijn modem en router al herstart. Zou iemand weten wat nog een probleem kan zijn?

12 maanden geleden
in: Internet
1.1K
joro
12 maanden geleden
Toevallig heb ik dat ook en krijg de melding: De externe verbinding is niet gemaakt omdat de poging tot VPN-tunnes is mislukt. De VPN-server is mogelijk onbereikbaar. Als deze verbinding probeert een L2TP/IPsec-tunnel te gebruiken, zijn de beveiligingsparameters die opnieuw zijn ingesteld voor IPsec-onderhandeling mogelijk niet correct geconfigureerd. Als ik een internetkabel aansluit op het modem, kan ik wel internetten. Ik zal binnenkort eens uitzoeken, hoe ik dit op kan lossen. Misschien bel ik mijn provaider KPN wel even voor advies.
BonBonvanJohn
12 maanden geleden
en als je je wifi netwerk laat 'vergeten' door je besturingssysteem? Hierna moet je wel het wifi wachtwoord opnieuw invoeren.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef als eerste antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding