Hoe kunnen internetsites op geavanceerde website data staan terwijl je ze niet bezoekt?

Mijn vriendin vond wat datesites bij mijn geavanceerde websitedata op mijn IPad. Ik ben absoluut al jaren niet meer op die sites geweest, maar hoe kunnen ze daar dan (nog) staan. Het is overigens ‘maar’ 940 KB. Ik begrijp het niet? Is dit dat historie?

12 maanden geleden
in: Internet
1.1K

Antwoorden (1)

Dit is een bekend probleem. Doorgaans worden websitegegevens op de iPad automatisch na een maand verwijderd. Soms gebeurt dit echter niet volledig.
SimonV
12 maanden geleden
addeknegt
12 maanden geleden
Dankjewel voor je reactie. Weet je ook op welke wijze ze getoond worden? Op bijv: MB’s, of langst geleden enz?
SimonV
12 maanden geleden
Via de geschiedenis zou je de datum moeten kunnen zien:
https://www.alphr.com/view-history-safari/
addeknegt
12 maanden geleden
addeknegt
een minuut geleden
Nogmaals dank. Mag ik nog 1 vraag stellen?
Bij de website data staat dat die site 49,0 KB heeft. Waar is die KB ‘goed voor’? Heb ik dat dan via een andere site ‘meegekregen’ of moet ik dan een paar uur op die site bezig zijn geweest?
Sorry ik ben een leek en heb geen idee…
SimonV
12 maanden geleden
De hoeveelheid gegevens die de website op je iPad heeft opgeslagen en Safari niet verwijderd heeft.
Ze kunnen ook miljoenen bytes aan informatie bevatten. Dat verschilt per website.
addeknegt
12 maanden geleden
Hoi Simon, mag ik je nog een vraag stellen? Gezien vanuit het bovenstaande:
Zondagochtend stond bij die geavanceerde website data een webadres dat er vrijdags ervoor niet stond en zondagavond ook niet meer????
Weet jij waar daar aan de hand kon zijn?
Dank Ad