Hoe krijg je je website aktief?

Ik heb werkelijk een hele leuke website maar het lukt me niet goed om genoeg leden te krijgen. Omdat de site nog tamelijk nieuw is en nog betrekkelijk weinig leden heeft, voelen er weinig mensen voor om er lid van te worden omdat ze er nog geen brood in zien zolang er nog niet veel leden zijn! Maar een site staat en valt bij de activiteit van leden. In mijn eentje de kar trekken is erg moeilijk daarom moeten leden wat aktiever worden.

Is er iemand die een tip voor mij heeft om meer (actieve) leden te krijgen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (7)

]e zal toch wat meer informatie moeten geven van de site, wat is het doel, wat kost het, wat krijg je er voor terug enz.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Probeer je website gelinkt te krijgen bij aanverwante sites, bied ze een wederlink aan als tegendienst.

Plaats advertenties op bijvoorbeeld Speurders.nl en Markplaats.nl

Hang desnoods advertenties op bij supermarkten.

Succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wordt lid van een gerelateerd forum. Geef hier zinvolle antwoorden.Stel daarna af en toe vragen over jouw site. Zet een link naar je site in je ffooter. Dan komen ze vanzelf.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dan moet je wel even vermelden om wat voor soort site
het hier gaat.
zet er wat leuke apps. op.
ga bij bekende sites kijken of je je bij de "links"van die site kunt toevoegen ,wat automatisch ook bij jouw in je "links"moet worden toegevoegd.
kijk ook hier eens naar.

http://www.aafkemooij.nl/website-promotie.html

ook kan je bij veel betaalde mail sites meedoen aan de referrals.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Alle bovengenoemde zijn natuurlijk belangrijk, maar een zoekmachine optimalisatie is ook al het halve werk! Wanneer mensen zoeken naar 'twitter' op google.nl moet jouw site op z'n minst op de eerste pagina tevoorschijn komen. En natuurlijk bovenaan wanneer iemand zoekt op 'twitter nederland' of iets dergelijks. Succes!

Toegevoegd na 4 minuten:
Overigens heb ik net een kijkje genomen op je site en het valt me op dat je design 'zacht uitgedrukt' nog niet optimaal is.
Als ik op zoek was naar een Nederlandse twitter variant en ik kwam bij jouw site terecht zou ik denken dat ik bij een amateur beland ben. (No offence) Dit schrikt mensen af.

Als je hier echt werk van wilt maken raadt ik je aan om je gehele site onder de loep te laten nemen door een of meerdere professionals.

Nogmaals,
Succes van een enthousiaste twitteraar :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ok klinkt interessant, ben benieuwd!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als het in orde komt deze week kijk ik nog een keer, leuk idee trouwen een nl twitter.
Adwords kopen met het woord Twitter, Hyves, Facebook.
Het kost je wat, maar je hebt dan wel inkomend verkeer.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zijn er kosten verbonden aan het lid worden en in stand houden van zo een leuke website?