Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe verwijder ik lege pagina ‘s uit een a 5 boekje gemaakt in word?

Ik heb een aantal lege pagina’s in mijn A 5 boekje. Heb aantal oplossingen gevonden op internet. Deze helpen niet. Waarschijnlijk omdat ik van a 4 formaat al a 5formaat heb gemaakt. Als ik ze niet verwijder vrees ik dat er bij het dubbelzijdig afdrukken lege pagina’ s in het boekje komen en dat is lelijk. Ik weet dat het aantal pagina’s een veelvoud van 4 moet zijn en dat had ik ook maar toch zit ik met die lege bladzijden. Er staan ook foto’ in het boekje en alles staat op de juiste plaats. Weet iemand nog een oplossing?

een jaar geleden
in: Internet
1.3K
Amadea
een jaar geleden
Voldoen alle marges aan de voorwaarden van de printer? Als het namelijk net iets groter is dan schiet Word vanzelf naar een lege volgende pagina. Oplossing: kantlijnen aanpassen.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Om lege pagina's uit een boekje gemaakt in Word te verwijderen, moet je eerst de pagina's selecteren die je wilt verwijderen. Klik daarna op de knop 'Pagina's verwijderen' in de sectie 'Pagina's' van het tabblad 'Invoegen'. Als je alle lege pagina's wilt verwijderen, klik je op 'Alle lege pagina's verwijderen'.
(Lees meer...)
10 maanden geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding