Welke site kan je live goederentreinen zien in de maps?

een jaar geleden
in: Internet
1.2K
SimonV
een jaar geleden
Nergens. De dienst achter de meeste sites die treinen volgen is beschikbaar gesteld door NS en die toont uitsluitend reizigerstreinen. Goederentreinen zijn op interne ProRail systemen wel beschikbaar maar worden niet extern geleverd als dienst, vooral omdat niet alle goederenvervoerders dit willen én omdat er ook een risicofactor bij komt. Met de nodige aanvullende informatie zou je een mooie plaats kunnen vinden om een trein “iets te laten overkomen” en daarmee de omgeving in gevaar brengen.
https://tweakers.net/nieuws/143777/belgische-spoorwegen-tonen-locatie-treinen-in-real-time-op-openstreetmap-kaart.html

Antwoorden (1)

Er zijn verschillende websites waar je live goederentreinen kunt zien in de maps. Een voorbeeld is de website RailMapOnline. Hier kun je treinen in real-time volgen en de routes bekijken.
10 maanden geleden