hoe moet je wifi-verbinding maken met bb curve 8520 ( ik heb een internet abo.)?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Blackberry knop> verbindingen beheren> wi-fi netwerk instellen kies dan het netwerk waar je verbinding wilt maken en voer als het nodig is het wachtwoord in! Zorg wel dat er bij wi-fi het vinkje is ingevuld! Als het wifi tekentje wit is ben je met wifi verbonden en als het grijs is niet!