Als je dinsdag iets bestelt bij bol waneer krijg je het dan?

Ik denk dinsdag maar heb nu nog steeds niks en ik heb geen barcode erbij om te kijken bij track en trace dus wat te doen.

Toegevoegd na 19 minuten:
Ik heb zondag besteld en kreeg een mailtje dat het behandeld werd en nu nog niks het zou dinsdag moeten komen dus al 2-3 dagen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (6)

Voor de meeste producten geldt dat als je voor 22:30 besteld, je het de dag erna in huis hebt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tenzij anders vermeld geldt, voor 22:30 besteld, morgen in huis.

Je krijgt echt niet iets wat je vandaag besteld, vandaag al binnen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij elk product staat het erbij. De meeste zijn voor 22:30 besteld, volgende dag in huis. Sommigen staat bij dat het 2/3 dagen duurt, anderen 3-5, anderen langer dan 5. Je moet even kijken wat erbij staat. En je kan je pakketje ook 'volgen'.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als jij het voor 22:30 uur besteld (in het geval van 24 uurs levering), dan gaat het die dag nog op de post. Meestal is het er dan de volgende dag, maar dat is afhankelijk van Post NL.
Als het een langere levertijd heeft dan 24 uur, dan staat dat bij het product, maar dan kun je rekenen vanaf de besteldag vóór 22:30 uur.
Overigens kan het eerder komen, dat gebeurt mij regelmatig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is afhankelijk van het product!

Hebben ze het op voorraad, dan zou je het binnen 1 werkdag kunnen ontvangen!
Maar bij bol.com kun je een account aanmaken, vervolgens krijg je een mailtje als je bestelling is behandeld!

Als je dinsdag hebt besteld, dan kun je het uiterlijk as maandag verwachten!

Ik heb woensdagavond een dvd besteld, en vandaag kreeg ik een mailtje dat de dvd is opgestuurd!
Na mijn bestelling wist ik direkt hoelang het zou duren!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet echt, zondag is namelijk geen werkdag. Het zou uiterlijk vandaag (woensdag) bezorgd moeten worden. Bol heeft wel de neiging om slordig boeken op te sturen, dus als het dat betreft wil je rekening houden met een extra week ofzo.