Krijg je een nieuw ip-adres als je een nieuwe modem aanschaft? (Ziggo)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
2.6K

Antwoorden (1)

in principe werken bijna alle providers met dynamische ip adressen en alleen zakelijk internet wil wel een vast ip aanbieden
dus heb je geen vast ip,... in principe

zolang je modem contact blijft houden blijf je meestal wel op 1 ip staan
Maar bij elke reset of reboot loop je dus kans dat je ip veranderd dat is vrij normaal dat dat gebeurd
en met een nieuw modem zeker
als je vrij snel weet te verbinden dan heb je kans dat je hetzelfde ip blijft houden maar je hebt er in principe geen recht op
capthavoc