Als ik in gmail, onderdeel chat, een chatpersoon blokkeer, ziet diegene mij dan wel als chatcontact in de lijst staan? (met een bolletje ervoor)

12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

neen,
diegene die je wilt blokkeren weet van nieks
je staat gewoon offline bij hem dus hij zal denken dat je er niet bent of .. dus je hoeft je geen zorgen te maken :)

mvg airon.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ja, diegene ziet jou wel als contact staan, maar als je die gene geblokkeerd hebt, ziet hij niet of je online bent en ontvang jij de berichten van diegene ook niet meer.

Succes verder
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Annswers
12 jaar geleden
Maar zie diegene dan nog wel een bolletje?