Wat voor kastje is dit en welke type is dit?

We zijn net verhuisd en proberen internet van budget thuis te instaleren we hebben daar een abonnement op echter dit lukt niet er staat ook ziggo op. Wat voor kastje is dit en welke type nummer is dit ook dsl of glasvezel?
Zie foto's

Picture for question
een jaar geleden
in: Internet
1.9K
Dutchnl
een jaar geleden
(Budget thuis werkt met de methode van KPN en in de meterkast staat ziggo)
ronron1212
een jaar geleden
Heb je de verhuizing doorgegeven en een afspraak voor installatie gemaakt
ronron1212
een jaar geleden
Daar hoort onder andere het modum nog aan.

Het beste antwoord

Dat kastje is een zogenaamde NT/Mediaconverter kastje, die maakt van Glasvezel signaal een ethernet signaal, je krijgt bij je abonnement alleen nog het modem, en die haak je aan de rode kabel in het midden.
een jaar geleden