Waarom zijn een heel groot deel van de video's die ik wil bekijken onzichtbaar?

Het ziet er altijd zo uit, van die horizontale lijnen. De audio is wel hoorbaar maar de video is niet zichtbaar omdat er van die lijnen over de video's lopen.
(dit betreft video's op bijvoorbeeld Facebook en ook soms Youtube.

Picture for question
een jaar geleden
in: Internet
tinus1969
een jaar geleden
Op je pc, laptop, telefoon? Welke provider?
LeonardN
een jaar geleden
@GVstell
Kan je antwoorden op die tegenvraag?
Het lijkt logisch dat het om een telefoon gaat, vanwege de beeldverhouding.
Maar welke telefoon?
capthavoc
een jaar geleden
ik vermoed omdat je het geluid wel hoort dat het encrypte video kan zijn ? wellicht moet je Youtube app updaten? en anders misschien de hele (android) ?OS of de resolutie is te hoog ?
Goeievraagstell
een jaar geleden
het is op mijn laptop. Die heeft een goede grafische kaart want het is een gaming laptop (intel core i7 9th gen, met NVIDIA Geforce GTX).

Geef als eerste antwoord