Volgens Japan zouden sociale netwerken in de toekomst zoekmachines kunnen verdringen.Zou dit mogelijk zijn?

Is GV een sociaal netwerk?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Sociale netwerken worden wel steeds belangrijker op het internet maar zullen mijns inziens zoekmachines niet verdringen. Juist een samenvoegsel van dit alles zal denk ik het belangrijkste worden. Kijk bijvoorbeeld naar Startpagina.nl en dochterpagina's niet alleen meer een rijtje links maar ook een videopagina, een prikbord aangesloten op deze goeievraag.nl een smoelenbord en paginamarkt alles vaak afgestemd over één onderwerp waar veelal gemotiveerde vrijwilligers graag hun kennis delen over een onderwerp. Met inmiddels wel al meer dan 5000 onderwerpen, maar ook nog een mogelijkheid om te zoeken binnen zoekmachines en de eigenstartpaginadochters. Ik denk dat dat de toekomst zou kunnen zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Nee, dit is onmogelijk. De wens om het internet te kunnen doorzoeken zal blijven. Er zijn zeer veel zinvolle websites met informatie, en een zoekmachine is gewoon een hele snelle manier om daarop terecht te komen. Je moet niet vergeten dat socialenetwerksites zelf ook haast altijd een zoekmachine hebben. Zie bijvoorbeeld http://www.hyves.nl/search/ en http://search.twitter.com/

Dat neemt trouwens niet weg dat er allerlei nieuwe technieken aan ruimte zullen winnen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, want het zijn twee verschillende dingen. Als ik een goede site wil vinden over vlinders in Afrika heb ik niks aan een hele virtuele vrienden.