Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe zet ik internet uit op een iPhone?

Als ik op vakantie naar het buitenland ga wil ik niet dat mijn iPhone contact met het internet maakt maar ik moet natuurlijk gewoon kunnen blijven bellen en gebeld worden. Hoe kan ik het internet uitzetten op mijn iPhone?
Of kan dat alleen via T-mobile?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
1.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Instellingen - Algemeen - Netwerk - Dataroaming. Wanneer je deze laatste uitzet, zal er geen contact met internet, mail etc. worden gelegd, wifi uiteraard uitgezonderd.

Toegevoegd na 6 minuten:
Zelf haal ik ook nog altijd de laatste letter weg van de APN (de 'm' van .com) bij Mobiele datanetwerk. Dan weet ik ook zeker dat hij geen contact kán maken.

Toegevoegd na 48 minuten:
Misschien heb je hier iets aan: http://www.iphoneclub.nl/forum/f28/iphone/f31/problemen/40385-mobiel-datanetwerk-niet-zichtbaar-verdwenen.html
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waar haal je dat mobiele datanetwerk dan vandaan als je die m weghaalt? Ik kan namelijk alleen maar dingen aan en uitzetten bij instellingen-algemeen-netwerk en niets wijzigen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Net boven Dataroaming heb ik die Mobiele datanetwerk staan. Hierin kan ik de instellingen zetten waarmee ik bij mijn provider contact kan maken met internet. Ik weet niet of dit menu-item afhankelijk is van een andere instelling. Ik dacht het niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt voor je antwoord. Dit gaat me veel geld schelen.

Andere antwoorden (1)

Instellingen-wifi uit/aan UITIMG_0564.PNG
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding