Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb thuis nog een digitale tv ontvanger staan. Kan ik deze via internet verkopen, of is dit niet mogelijk ivm bepaalde registratie nummers?

En dan doel ik op registratienummers per postcode o.i.d.
thank!!!

Toegevoegd na 17 uur:
Het gaat om een HD type van Ziggo

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet
684

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

Het ligt er aan. Als je ie van UPC is, dan is ie niet van jou.
Is het eentje van Ziggo, dan is dat je eigendom, meen ik.
Maar Ziggo gaat ze binnenkort bijna weggeven (49 euro), omdat ze de analoge TV gaan afschaffen, dus ik denk niet dat je er veel voor krijgt :)
Ze werken allebei alleen bij de eigen provider.
(Lees meer...)
AWM
14 jaar geleden
Als je ontvanger een SIM card heeft die op naam is geregistreerd zou ik het bij verkoop ontdoen van die Simcard en het contract natuurlijk opzeggen. De koper kan dan zelf een SIM aanvragen. Geldt ook voor mobieltjes. Er zijn ook ontvangers die je huurt in plaats van in eigendom zijn. Kijk daarop het kontrakt even na.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ligt er aan als je ziggo bent moet je je abboment af bellen en dan verkopen op marktplaats
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Meestal niet omdat deze eigenaar is van het bedrijf. Bij mijn provider (in Belgie) betaal ik een maandelijkse huur van ongeveer Euro 4,- voor dat apparaat. Zolang ik dit ding in huis heb zal ik dit moeten blijven betalen. Wanneer ik hem niet meer wil dan breng ik hem gewoon terug en stopt de huur. Toen ik nog in Nederland woonde betaalde ik geen huur maar bleef het apparaat van UPC.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
UPC decoders kunnen alleen door jou upc kaartje gebruik maken, naar mijn weten zou die van jou buurman niet eens op jou decoder kunnen werken.

Van andere aanbieders zou het wel moeten werken.
Het kan zijn dat de decoder jou bezit is, maar dat zou je in de voorwaarden kunnen lezen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding