Ja. De FRITZ!Box 7590 heeft meer mogelijkheden zoals Hotspot functionaliteit, VPN toegang tot je eigen netwerk, ouderlijk toezicht en het prioriteren van apparaten.
Voordelen Fritzbox, van een forum:
.1. Betere WiFi dekking dan de Experia's en Box 12.
2. 2.4 Ghz en 5 Ghz kun je beide een andere naam geven.
3. Geen KPN bemoeienissen met updates en uitkleden van routerfuncties.
4. Betere routerfunctie en DHCP client.
5. Het geheel dus in eigen beheer kunnen managen.
.
Er zijn ook natuurlijk wat nadelen, maar die zijn op 1 punt samen te vatten.
1. Je moet wat kennis hebben om de boel in te stellen, stelt niet veel voor in de basis maar de telefoon zal je zelf in moeten stellen, bij de Experia en Box 12 gaat dit automatisch.
2. Bij problemen moet de KPN box er even achter als de ks de boel moet testen of uitlezen.
SimonV
een jaar geleden