Wat is een goede image hosting website voor mij? (zie uitbreiding)

Ik wil graag op een website allerlei afbeeldingen zetten, die ik dan naar andere mensen kan sturen. Deze foto's zijn bedoeld als inspiratie foto's.
Ik heb photobucket al geprobeerd, maar een deel van mijn foto's werden er af gegooid, omdat je net een blote borst kon zien (het zijn absoluut geen pornofoto's, het is artistiek naakt)

Ik zoek dus een website waar ik de foto's online kan zetten, dat ik de link naar iemand kan sturen en dat die alles kan zien, zonder dat die persoon hoeft te registreren. Iets met een wachtwoord mag ook.

Toegevoegd na 1 dag:
Bedankt allemaal voor de goede antwoorden. Ik heb een aantal geprobeerd, fotopic was ook wel handig, maar Picasa beviel toch het beste.

Kimath
13 jaar geleden
in: Internet
1.8K

Het beste antwoord

Je kunt picasa (van google) downloaden. De foto's worden automatisch overgezet. Met picasa kun je dan gratis je foto's uploaden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kimath
13 jaar geleden
Ik heb nu picasa geprobeerd, ik hoefde niet eens iets te downloaden, kon gewoon met picasa webalbums alles online zetten.
Het is ingesteld dat alleen mensen de foto's kunnen zien die ik de link geef.
Bedankt :)

Andere antwoorden (3)

Kijk eens op fotopic.net daar kan je makkelijk foto's delen;
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
http://photobucket.com/ is naar mijn idee het beste je hebt ook www.picnik.com of nl. Maar dan kun je alleen pimpen Succes !
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kimath
13 jaar geleden
photobucket heb ik al geprobeerd, maar ze gooiden foto's van mij weg, omdat er net een blote borst op te zien was. Daarom dat ik nu een andere hosting site zoek.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oja daar had ik even niet aan gedacht. Maar denk ook aan hyves er zijn verschrikkelijk veel artistieke hyves groepen waarmee je je eigen foto's kunt delen dan moet je natuurlijk wel eerst lid zijn.
Kimath
13 jaar geleden
Ik wil de link naar iemand kunnen sturen, dat die de foto's kan zien zonder dat die lid is. Bedankt voor de tips, maar het is niet helemaal wat ik zoek.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat kan ook zonder hyves. gewoon aan je mailtje toevoegen xD
Kimath
13 jaar geleden
Wat moet ik dan aan mijn mailtje toevoegen? Ik snap de zin niet helemaal.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een afbeelding
Kimath
13 jaar geleden
Maar momenteel heb ik een verzameling met 40 inspiratie foto's die ik dus online wil zetten, dan wordt dat een nogal grote mail, iets van 3-4 mb :P
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ohja xD
Imgur vond ik recent een handige dienst. Het ziet er niet zo schreeuwerig uit als andere diensten, dus bekijk eens of het iets voor je is.

Toegevoegd na 2 minuten:
ik heb voor de zekerheid nog even hun Terms er op nageslagen. Daarin staat helaas dat het volgende verboden is: "Nudity or pornography, or anything that may be confused as nudity or pornography."

Tja, dat is een nogal breed begrip...