Gratis internet van hi, echt gratis?

Ik kreeg gister een sms dat ik dit weekend gratis internet heb van HI. Is het echt gratis? Weet iemand dat?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

SMS bewaren en op de website van HI kijken zou ik zeggen.

Als ze alsnog kosten in rekening brengen kun je ze aanklagen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Jaa als ze dat zeggen dan zal dat wel zijn. ik heb nog nooit klachten gehad over hi dat zij hun ''afspraken'' niet nakomen.

Toegevoegd na 3 minuten:
Ik zou zeggen probeer het 5min en kijk daarna of er niks van je btg of internettegoed af is gegaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou het niet vertrouwen, als je een weekend + 5minuten er langer op zit dan het mag. Zit er al kans in dat u aan een abonnement hangt. Zelfs als je niet boven het lemiet van dat weekend zit zou ik het niet vertrouwen.

Dat is mijn mening ;-)