Elke keer als ik mijn laptop aanzet moet ik de beveilegingscode invoeren. Hoe kan ik deze opslaan?

Ik wil me laptop opstarten en dat hij dan direct verbinding maak

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
in: Internet
1.2K

Antwoorden (1)

Open bij Start ‘Uitvoeren’ (of druk op R terwijl u de Windows-toets ingedrukt houdt).
Type: netplwiz en druk op Enter.
Klik de gebruiker aan waarmee u automatisch wilt aanmelden als u uw computer opstart. Verwijder het vinkje bij gebruikers moeten een gebruikersnaam en wachtwoord opgeven (zoals op de afbeelding) en bevestig dit met OK.
Geef uw pincode nog twee keer op in het scherm dat nu verschijnt en sla de instellingen vervolgens op.
SimonV
3 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Top, dank je wel Simon.
VraagAntwoord66
3 jaar geleden
Blijkbaar is dit wel het antwoord waarom wordt gevraagd, maar ik lees een andere vraag. De categorie van deze vraag is internet. Het lijkt dan ook of de vraagsteller bedoelt dat hij/zij elke keer bij het opnieuw inloggen van de laptop het wifi wachtwoord opnieuw moet invoeren.