Hoe kan ik cs (counter strike) op een imac spelen?

hoe kan ik cs spelen op mijn imac, ik heb op mijn imac al windows staan maar cs gaat er niet op, weet iemand of dat bestaat cs voor op de OSx?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Heb je een Intel-based iMac? Dan is de beste optie om Windows te installeren op de Bootcamp partitie, daarop kun je prima CS spelen. Heb je een nog een PPC iMac? Dan houdt het op. De reden waarom Valve nooit of te nimmer zijn games zal porten naar OS X, is dat alle huidige (Intel) Macs Windows (met Directx 9) kunnen draaien.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

je kan helemaal gratis (en legaal) Windows 7 installeren op je mac. Daarna zou je CS kunnen installeren
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwacht niet dat het bovenstaande antwoord gaat werken. Een Game draaien op een virtuel Besturingsysteem, daar moet je wel een hele sterke PC voor hebben. En aangezien iMac's dat niet zijn...

Je zult geduld moeten hebben om CS op een Mac te spelen. Dacht laatst te horen dat ze bezig zijn met een port.

Snelle oplossing, koop een goede PC! (Sorry, heb het niet op Mac's)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Zou een huidige iMac CS niet aankunnen? Dat spel is tien jaar oud...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dat zeg ik niet, ik zeg dat een huidige iMac niet een spel kan spelen op een virtueel besturingssysteem. Dat betekent dat je een programma op je iMac hebt, die bijv. Windows 7 emuleert. Dit kost al heel veel. Mocht je dan ook nog eens op die geëmuleerde software een spel willen spelen. Dat is bijna onmogelijk.
Haha je kan wel windows draaien op je Mac ja, maar aangezien ik vertrouwd Mac gebruiker ben zou ik maar gewoon een normale PC met windows aanschaffen om het op te spelen. ;)