wat moet je doen als je kannal op youtube niet zichtbaar is voor andere?

ik heb pas een kanaal aangemaakt, maar hij is niet zichtbar voor andere!
als ik hem gewoon opzoek staat hij nergens bij!!
weet iemand wat ik moet doen om hem zichtbaar te maken??

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Internet
10.9K

Antwoorden (2)

Log in op je kanaal
kies tab "kanaal"
kies subtab "standaard instellingen voor uploads"
kies privacy "openbaar"

En/Of, als je al video's hebt geupload:
kies tab "Videobeheer"
kies subtab "video's"
selecteer bij een video "bewerken"
selecteer naast de naam van de video optie "openbaar"
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als je pas een kanaal hebt gemaakt staat je kanaal natuurlijk niet meteen bovenaan in de lijst van zoekresultaten.

Upload een paar video's en krijg weergaven en abonnees. Dan zal het al een stuk sneller tevoorschijn komen. Dit had ik ook altijd toen ik pas net een account had gemaakt.

Gewoon doen alsof het wel zichtbaar is en wachten!