Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom begint YouTube altijd met dezelfde begintune?

Zodra ik Youtube aanzet, begin het nummer van Danny Vera (Roller Coaster) te spelen. Mooi nummer maar na tig keer verplicht aanhoren, komt het mijn neus uit.
Blijkbaar staat ergens bij Youtube geprogrammeerd dat dit nummer als eerste bij mij gedraaid moet worden. Waarom? Geen idee! Ik heb er nooit voor gekozen. Wie weet hoe ik hier van af kom? Alvast dank!

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
in: Internet
14.8K
Griffin
3 jaar geleden
Check dit even: https://www.androidpolice.com/2020/06/29/how-to-disable-autoplay-in-youtubes-home-and-subscriptions-feeds/#:~:text=First%2C%20open%20up%20the%20YouTube,%E2%80%9CMuted%20playback%20in%20feeds.%E2%80%9D
Amadea
3 jaar geleden
Het lijkt mij dat je jouw Youtube-geschiedenis moet wissen. Dan kun je daarna opnieuw beginnen met nieuwe filmpjes te bekijken.
Ritsuka
3 jaar geleden
Gaat het om je telefoon, tablet, smart tv, pc? Welk apparaat gebeurt dit en hoe open jij Youtube?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Ja kan nagaan of het misschien ligt aan de autoplay (schuifje boven de speellijsten links). En anders misschien de app + je gegevens wissen. Let op: hierna moet je wel opnieuw inloggen. Het is in ieder geval niet iets wat YouTube automatisch heeft geprogrammeerd, dus dit zou je probleem moeten verhelpen.
(Lees meer...)
3 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding