Op welke internetpagina's kun je een website gratis maken?

Ik zoek naar een goede internetpagina waar je jouw eigen website kunt creëren.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Dit kan met behulp van Edicy

http://www.edicy.com/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Op deze.

Toegevoegd na 1 minuut:
Webs - Make a free website, get free hosting
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Persoonlijk vind ik webklik een hele makkelijke/goeie
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zojuist kwam ik hier een soortgelijke vraag tegen. Daarop heb ik net een reactie (over Weebly) geplaatst. Daarom plaats ik die vraag hier als bron.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
www.wordpress.com hier kun je een weblog aanmaken met daarbij statische pagina's gratis en altijd de laatste versie van de software. En mocht je later ooit een betaalde site gaan bouwen dan kun je de software gratis downloaden en bij je webhoster parkeren.