Waarom kan ik niet downloaden op een volledige Wi-Fi ontvangst van 43,2mbs?

Als ik iets download, is het hoogst haalbare rond de 4.7 MB/seconden. Maar als ik bij taakbeheer WIFI prestaties kijk, wordt er een snelheid weergegeven van 43,2 MB ontvangen en 2,4 MB verzonden.
Waarom kan ik niks op 43,2 MB / seconden downloaden?

Picture for question
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Game geeft Megabyte per sec aan (MB/s) Windows geeft Megabit per sec aan (Mbps)
Het lijkt heel veel op elkaar maar er is verschil want 1 megabyte (MB) = 8 megabit (Mb)

Jou game download echt wat windows aan geeft

kijk maar bij deze Download Time Calculator dan zie je dat er echt verschil is.
3 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Aahh... dat verklaard alles. MB/s en Mbps lijken erg op elkaar, best verwarrend. Goed om dit te weten!
Griffin
3 jaar geleden
"MB/s en Mbps lijken erg op elkaar, best verwarrend. Goed om dit te weten!"
Lijken op elkaar maar toch heel verschillend, B wordt uitgedrukt in Bytes, en b in bits, en er gaan 8 bits in een Byte.
MasterSword
3 jaar geleden
En als je echt beter internet wilt hebben, doe er dan een kabel in.
( bij reactie games is een snelle verbinding belangrijk ) Kabel = Full Duplex verbinding ( Download en upload werken tegelijk )
Wi-Fi = Half Duplex verbinding ( Download en upload werken omstebeurt ) https://wififorbeginners.com/2016/12/05/wi-fi-secrets-part-1%E2%80%8A-%E2%80%8Awired-is-faster-than-wireless-networking/