Hoe kun je Google Mijn Bedrijf echt online zetten?

Wanneer alles is ingevuld, hoe kan ik de informatie dan daadwerkelijk plaatsen? Via welke knop?

3 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Log in bij Google Mijn Bedrijf.
Klik rechtsboven in uw Google Mijn Bedrijf-dashboard op Nu verifiëren .
Als uw bedrijfsinformatie juist is, klikt u bovenaan de pagina op Opsturen.
Geef de naam op van de persoon aan wie de verificatiekaart moet worden gestuurd of laat dit veld leeg. We sturen de kaart dan naar het adres dat u heeft opgegeven voor uw bedrijf.
Klik op Briefkaart verzenden.
De briefkaart komt meestal binnen 14 dagen aan. Op de briefkaart staat een unieke verificatiecode die u moet opgeven in Google Mijn Bedrijf om te bevestigen dat uw bedrijf zich op het vermelde adres bevindt.
SimonV