Bij welke bedrijven bieden momenteel internet over glasvezel aan in Almere?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

KPN is momenteel de enige aanbieder op het glasvezel netwerk in almere. Dit gaat via het zusterbedrijf ' Online'. De prijzen zijn echter vrij prijzig: 65 euro per maand voor het goedkoopste pakket en 110 euro voor het duurste pakket. Zie links voor meer info.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je hebt helemaal gelijk, online is inderdaad niet van kpn. Kpn is de enige aanbieder, maar online gaat ook gebruik maken van het glasvezel netwerk. Online is een prijsvechter en de prijzen zullen dus wel goedkoper worden dan die van kpn. Ik was in de war door de overstapservice die online heeft voor mensen die gebruik maken van kpn telefoon en/of internet abonnementen. Ik zat namelijk eerst bij kpn, en ben overgestapt naar online vanwege de lagere prijs.