Mijn wi-fi verbinding valt constant weg op de laptop.. Hoe los ik dit op?

Ik heb een chromebook die runt op Chrome OS. Sinds kort valt de wifi-verbinding constant weg. Het vreemde is dat de verbinding alleen op mijn laptop wegvalt, verder nergens. Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?

Toegevoegd na 19 minuten:
Het lijkt overigens alsof hij constant opnieuw met mijn wi-fi verbindt, waardoor ie steeds even wegvalt

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Internet
5.2K

Antwoorden (1)

Chromebooks zijn berucht dat wanneer bluetooth aanstaat en er is niks mee verbonden deze vrij agressief aan het scannen blijft om de zoveel tijd, dit zorgt voor verbrekingen in het wifi netwerk, en de snelheid van wifi valt dan ook tegen. Dus zet de bluetooth uit als deze niets hoeft te doen.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Dank je wel voor je reactie.
Bluetooth is echter uitgeschakeld..
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Is het een chromebook van Dell? Want daarbij heb je deze problemen.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Nee, hij is van acer.