De enige methode die ik kan bedenken is dat je Wetransfer.com instelt als Startpagina van jouw browser. Want de browser kun je via de taakbalk opstarten.
Verder kun je het alleen als Snelkoppeling op je Bureaublad plaatsen.
Amadea
3 jaar geleden
Ga naar de site WeTransfer.
Klik op de drie verticale stippen in de rechterbovenhoek van Chrome.
Kies Meer hulpprogramma’s.
Kies Snelle link maken.
Vink aan ”Openen als venster”.
Kies Maken.
Rechtermuisklik op de snelkoppeling op de taakbalk.
Klik op “Aan Taalbalk vastmaken”.
.
Als je Firefox gebruikt:
Maak eerst een snelkoppeling: sleep het slotje links in de adresbalk van WeTransfer naar je bureaublad.
Sleep deze snelkoppeling met je rechtermuisknop naar de taakbalk (Vastmaken aan Firefox).
Rechtermuisklik op Firefox in de taakbalk en kies WeTransfer om naar de site te gaan.
Toegevoegd op 02 mei 2020 15:15: bron
SimonV
3 jaar geleden
Amadea
3 jaar geleden
In geval vraagsteller Chrome gebruikt. Dat is maar de vraag.
SimonV
3 jaar geleden
Chrome is wel de meest gebruikte browser. Minder elegante oplossing voor Firefox toegevoegd.