Ik heb in de woonkamer wel wifi, maar in mijn slaapkamer niet, hoe kan ik in mijn slaapkamer wifi krijgen zonder kabels te hoeven trekken?

Nouja, eigenlijk heb ik het wel verteld, maar,
ik heb dus in de woonkamer een router met speedtouch, maar die speedtouch verbinding heb ik in mijn slaapkamer niet meer, hoe kan ik dan ook wifi krijgen in mijn slaapkamer?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet
1.8K

Antwoorden (2)

Je kunt proberen om je router op een andere plek te zetten. Als er losse antennes op zitten, kun je proberen die beter te richten.
Ook is het mogelijk om een repeater te gebruiken. Die pikt het signaal op en stuurt het weer door.
bamibal
11 jaar geleden
Nou, je kan zoals bami zegt, zo'n apparaatje (repeater) kopen, die stop je bij je slaapkamer in het stopcontact, en dan heb je internetverbinding van dezelfde router.