Ik heb geen adblocker, maar sites melden dat ik mijn adblocker moet uitzetten, kan iemand mij helpen?

Hoe kan het dat ik overal meldingen krijg dat mijn adblocker hun advertenties blockt, terwijl ik niks heb aanstaan?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
in: Internet
3.1K
sterredag
4 jaar geleden
Misschien handig om te weten wat voor browser je gebruikt. Er zijn ook browsers met build-in Addblockers namelijk.
LeonardN
4 jaar geleden
Opera bijvoorbeeld.

Antwoorden (1)

Wat zou kunnen helpen:

Schakel (voor deze site) de popupblocker van je browser uit:
https://wmich.edu/helpdesk/internetdisablepopups

Wis de cookies van de site en laad de pagina opnieuw.

Bezoek de site niet in een privé-browservenster.

Zoek naar een extensie die voorkomt dat JavaScript wordt uitgevoerd, advertenties verbergt of trackers en cookies blokkeert, zoals NoScript, Kaspersky Anti-Banner , Ghostery, PrivacyBadger of Disconnect.

Zorg ervoor dat JavaScript is ingeschakeld in je browser .
.
Schakel je virusscanner tijdelijk uit en alle extensies van je browser. Als het probleem zich dan niet voordoet, kun je ze één voor één activeren. Zo kun je de boosdoener vinden.
Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag.
Toegevoegd op 20 april 2020 08:20: tekst
SimonV